Meriahnya Bersama Shaklee Fun Day

Nature bisnes Shaklee ni memang sangat best. Bayangkan hampir 6 tahun Ira bersama Shaklee, setiap kali ada event Ira akan excited untuk join. Kuat betul aura Shaklee ni. Sebab Ira rasa rugi bila tertinggal event yang Shaklee buat ni. 


Kami ada group telegram khas yang menyediakan semua info berkaitan produk, marketing, promotion dan program yang telah disediakan oleh pihak management. 

Buat bisnes Shaklee ni best sebab kita dah tak perlu susah payah fikir tentang nak buat event dan sebagainya. Semuanya company yang handle. Tugas kita hanya perlu cari SALES dan ajar orang lain buat duit dengan bisnes Shaklee. 

Nah, 18hb yang lepas, Shaklee adakan FUN DAY di setiap branch. Bukan saja leaders, tetapi semua orang djemput hadir. Dalam masa sehari saja Shaklee dah sediakan banyak sangat hadiah merchandise untuk setiap pembelian. Bayangkan serendah RM350 pun dah boleh redeem hadiah merchandise yang memang Shaklee tak jual.

Suasana di branch



Fullhouse di Shaklee shop


Semua orang tak nak lepaskan peluang sampai sanggup beratur panjang di Shaklee Shop Johor Bahru, Sunway Geo, Sunway Velocity dan Kota Bahru.  Ira sendiri pon tak nak ketinggalan untuk join Shaklee FUN DAY sebab nak rebut semua hadiah mercahandise yang Shaklee sediakan.

Okey jom tengok apa yang Ira beli sepanjang FUN DAY. RAmai customer yang grab Youth Skincare Shaklee dan Set Puasa Shaklee sebab promo terlajak murah dan jimat. 

Hasil tangkapan di Shaklee Funday






Hampir RM2000 total sale team Ira dalam masa sehari di Shaklee FAN DAY. MasyaAllah! Best betul! Tak sia-sia Ira beratur angkut suami dan anak sekali😅 Tapi nasib baik staff memahami. Disediakan sekali Cinch Shake dan juga Performance drink Lemon Lime untuk semua yang datang. Wah! Bestnya sebab dapat merasa juga set puasa Shaklee tu. Terus rasa segar je sepanjang hari.

Bisnes Shaklee ni kita perlu ada target point untuk dicapai (UV). Dan point ni pula yang akan menentukan income kita bulan depannya. Jadi alang-alang ada Flash Sale, inilah peluang untuk gandakan point belian. Rugi betul bila dah buat Shaklee tapi tak buat sharing, servicing dan sponsoring sebab kita akan dapat banyak kelebihan.

Kalau berminat nak jadi sebahagian dari business partner ira boleh DAFTAR sini sekarang. Dengan bisnes Shaklee ni mudah kita hanya perlu GUNA produk, KONGSI manfaat produk dan BINA team kita sendiri serta bantu lebih ramai orang lain berjaya. Barulah seronok kan.

Comments

Popular Posts