Cara Buat Duit Raya Dengan Shaklee

Pernah tak kita terfikir untuk memulakan perniagaan tanpa modal tetapi dapat income unlimited? Ya! itulah Shaklee. Dengan yuran keahlian RM35 sahaja kita sudah boleh memulakan perniagaan atau kita hanya perlu kumpul order sehingga RM350 ke atas, kita sudah layak untuk dapat keahlian percuma. 




Rupanya memang mudah sangat bisnes Shaklee ni. Kita hanya perlu kumpul order dan key in di website Shaklee, seterusnya HQ yang akan poskan terus kepada customer.

Jadi tidak ada alasan lagi untuk kita tak mulakan bisnes ini sekarang. Bisnes yang sangat mudah dan sesuai untuk semua golongan terutamanya surirumah macam Ira.

Contoh bonus kepimpinan yang Shaklee beri



Selain itu, tugas kita hanya perlu fokus bantu downline atau orang lain untuk jana income. Nanti Shaklee akan bayar income kita tanpa perlu tolak apa-apa kos. Kerana bonus Shaklee tidak terhad pada bonus jualan peribadi semata-mata. Tetapi juga ada bonus kepimpinan hasil Ira bina team ARG.

Seronokkan?

Pejam celik tak berapa lama lagi kita akan memasuki bulan Ramadhan yang mulia. Sebagai ibu, of course kita ada banyak sangat keinginan nak buat yang terbaik untuk keluarga pada hari raya ni kan, especially buat anak-anak?

Bagi Ira, definisi raya selain meraikan kemenangan berjaya melawan nafsu, raya juga adalah hari untuk mengembirakan dan mencipta memori yang indah-indah buat anak-anak kita. Tapi tak dapat dinafikan semua perlukan kos yang sangat besar.
  • Duit untuk baju raya
  • Duit untuk kuih raya
  • Duit untuk raya anak saudara
  • Duit minyak dan tol untuk pulang ke kampung
Tahun ni boleh la Ira bernafas sikit sebab bonus Shaklee masuk pada setiap 14hb. Jadi sempatlah untuk buat persiapan raya menggunakan bonus Shaklee. Ira bersyukur sangat sepanjang hampir 6 tahun Ira membina binses bersama Shaklee tak pernah pon setiap bulan gagal bayar bonus pada Ira. 

Bukti bonus Shaklee masuk setiap 14hb

Syukur Alhamdulillah juga dengan adanya Projek Duit Raya tahun ni, In sha Allah sedikit sebanyak boleh bantu jana extra income untuk persiapan raya nanti.

Daftar Shaklee sekarang dan berpeluang untuk cipta duit raya anda sendiri. Nak extra RM500? Nak RM1000? Atau RM2000 sekalipun boleh. Anda sendiri yang tentukan. 



Dalam Shaklee kita bukan semata-mata dapat cash bonus tetapi juga untung runcit yang dapat dari setiap produk yang terjual. Wah! Bestnya. 

Jadi tunggu apa lagi. jom buat  duit raya dengan Shaklee sekarang😍


  • Tak perlu urus postage
  • Tak perlu buat stock
  • Marketing tools disediakan
  • Hanya guna handphone dan internet
Projek Duit Raya 2023


#blogmegaShaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleejohorbahru

Comments

Popular Posts