KEKAL SIHAT BERTENAGA DENGAN COQ-TROL PLUS SHAKLEE

Jantung kita mengepam kira-kira 2,000 gelen darah seluruh badan setiap hari. Sebagai otot yang bekerja paling keras di dalam badan kita dan pusat kawalan utama sistem peredaran darah, jantung memerlukan sejumlah besar tenaga untuk berfungsi dengan betul. 

Tenaga itu disediakan dengan bantuan nutrien yang dipanggil coenzyme Q10 (CoQ10). Ia juga berperanan dalam menyokong kesihatan salur darah. CoQ10 dihasilkan secara semulajadi oleh badan dan terdapat dalam semua sel.

Tetapi kadar penghasilan tenaga menurun mengikut perkembangan usia. Oleh itu, kita perlu ambil sumber CoQ10 melalui pemakanan atau supplemen tambahan dalam diet seharian. 

Saintis percaya radikal bebas menyumbang kepada proses penuaan dan beberapa masalah kesihatan. Ini termasuk penyakit jantung dan kanser. Antioksidan seperti CoQ10 ini bukan saja meneutralkan radikal bebas, malah boleh mengurangkan seterusnya membantu mencegah sesetengah kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas ini. 



Ira cadangkan anda semua untuk ambil supplemen CoQ-trol Plus Shaklee . Cuma ambil 1 biji saja sehari sudah cukup untuk keperluan 100mg CoQtrol harian. 


Keistimewaan CoQ-trol Plus Shaklee

• Merupakan kombinasi 2mg Resveratrol

Sistem penyerapan minyak zaitun yang dipatenkan untuk penyerapan unggul

Membekalkan sebatian semulajadi proprietari dengan 100mg Coenzyme CoQ10

• Merupakan kombinasi 5.5mg Tokoferol sebagai antioksidan 

Berkepekatan tinggi (100mg) CoQ10 dan bebas gluten


Kebaikan CoQ-trol Plus Shaklee

Antara Kebaikan CoQ-trol Plus Shaklee untuk kesihatan

Testimoni CoQ-trol Plus Shaklee






Comments

Popular Posts