MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BARU (VITALIZE)

Sebelum ini dikenal sebagai Vitalea Iron tetapi sekarang dikenali sebagai Vitalize, multivitamin pertama di dunia kini berwajah baru. Kenapa pertama di dunia? Pada tahun 1915, Dr Forrest C Shaklee telah mencipta mutivitamin pertama di Amerika Syarikat. Produk ini telah berusia lebih 100 tahun di dunia dan sehingga kini masih mendapat tempat di hati pengguna termasuklah Ira sendiri. 







Ira mula terjebak dengan multivitamin Shaklee sejak tahun 2017 yang lengkap dengan 28 jenis vitamin dan mineral yang bantu untuk cukupkan nutrisi dalam badan. 

Untuk yang ada masalah darah rendah, anemia atau hb low. Jangan tinggal langsung mutivitamin. Kalau sebelum ni Ira mudah penat dan rasa nak pitam tapi dengan multivitamin Shaklee, Ira dapat atasi semua tu. Alhamdulillah! 

Masalah bila kekurangan vitamin dan minerals



Lagilah bila Shaklee lancarkan formula baru untuk multivitamin ni dari Vita-lea Iron Plus kepada Vita-Lize. Apa yang Ira boleh katakan Vitalize adalah nutrisi penting untuk kesihatan optimum. 

Setiap golongan sangat memerlukan vitamin yang cukup lagilah pula sekarang ni lifestyle kita sangat tidak sihat. Tabiat pemakanan yang kurang sihat seperi fast food semakin meningkat. Ini akan menyebabkan kita banyak kekurangan vitamian dan minerals dalam badan. Tanpa kita sedar ia menjadi punca penyakit. 

Formula baru Vitalize Shaklee

Formula baru Vitalize lebih tertumpu terhadap apa yang badan kita perlukan. Terdapat tambahan Vitamin D, Folic Acid dan juga Vitamin K1. 



Dapatan hasil kajian, kebanyakan rakyat Malaysia tidak mengambil makanan yang kaya vitamin dan mineral dengan mencukupi. Ini menjadi inisiatif para saintis Shaklee untuk menghasilkan Vitalize yang akan memenuhi segala jurang nutrisi para pengguna Vitalize Shaklee. 

Kalau sebelum ini Vitalea Iron ada 28 vitamin dan minerals, kini dalam Vitalize dikurangkan menjadi 25 jenis vitamin dan minerals panting yang betul-betul diperlukan oleh badan kita. 

Setiap hari kita hanya perlu ambil 2 biji selepas makan. Dan setiap 2 biji mengandungi 600mcg folic acid dan vitamin B. Lebih bangak manfaat berbanding Vitalea Iron sebelum ini. 

Multivitamin Shaklee berwajah baru

Exclusive hanya dalam Vitalize Shaklee, adanya teknologi Sistem penghantaran salutan mikro berpaten yanga direka untuk memastikan penyerapan folic acid lebih optimum. Folic acid adalah vitamin yang mudah rosak dan tak mudah untuk badan dapat sepenuhnya nutrient. Jadi sebab itulah Shaklee hasilkan teknologi khusus untuk memastikan folic acid dalam badan kita dapat terima sepenuhnya dengan baik. 

Manfaat kesihatan dengan Multivitamin Shaklee

Ini antara manfaat kesihatan yang anda akan dapat bila menjadi pengguna Vitalize Shaklee. 

Berminat untuk mendapatkan produk terbaru dari Shallee, boleh WHATSAPP ira untuk bantu dapatkan harga terbaik sebagai ahli Shaklee. 

Bagus ke supplement Shaklee ni? Semestinya anda tidak akan dapat jumpa formula exclusive supplement Shaklee di mana-mana.  Jom baca sini KENAPA VITAMIN SHAKLEE TERBAIK DI DUNIA



#shakleejohorbahru #blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2022

Comments

Popular Posts