HELLO NEW YOU SET KURUS SHAKLEE TERLARIS

Penat cuba turunkan berat badan tapi tak berjaya? Atau berjaya turunkan berat badan tapi tak kekal? Tiba-tiba naik mendadak? Jangan risau, jom ira share kan salah satu program yang telah Shaklee sediakan untuk membantu anda mendapatkan berat badan ideal disamping berjaya mendapatkan lifestyle yang lebih sihat.



Program tersebut adalah Hello New You. Yang mana program ini tidak seperti kebanyakan diet ikutan di luar sana. Hello New You Shaklee mengalakkan pengurusan berat badan yang berkesan dengan mengambil kira nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan anda dan bukan hanya solusi sementara untuk mempromosikan penyelesaian pantas bagi penurunan berat badan. 

Dan sebab itulah kenapa anda harus memilih Set Hello New You Shaklee kerana:

  • Tanpa pemanis tiruan
  • Tanpa pewarna tiruan
  • Tanpa bahan pengawet tiruan
  • Bukan GMO
  • Rendah Glisemik
  • Bebas Gluten

Jika semua ini tidak ada di dalam produk Set Hello New You, barulah kita akan dapat cukup nutrisi dan sekaligus dapat berat badan yang diidamkan.

Selain itu, anda juga harus tahu 6 manfaat utama program Hello New You yang Shaklee sediakan :

  • Membentuk tubuh badan yang menawan
  • Menambah baik sistem pencernaan
  • Mengembalikan keyakinan diri
  • Menguruskan dan mengekalkan berat badan dengan cara yang lebih sihat
  • Meningkatkan tenaga dan kecergasan
  • Lebih fokus dan bersedia untuk menghadapi apa sahaja

Program Set Hello New You menggabungkan konsep Intermittent Fasting selama 12 jam bagi memberikan nutrisi kepada badan. Bila berpuasa selama 12 jam, tubuh badan akan menukar lemak menjadi tenaga, sekaligus berjaya membini jisim otot dan menggalakkan penurunan berat badan.



Nak turunkan berat badan wajib masukkan LEUCINE dalam diet seharian. Leucine bertindak untuk membakar lemak dan membina otot dengan cekap. 



Leucine juga bertindak menyokong metabolisme  sihat dengan mengekalkan otot supaya bila kurus tak adalah muscle jadi mengeleber. Kita nak kurus yang firm! Dalam Shaklee kita ada CINCH SHAKE  yang memberi manfaat dalam satu hidangan penuh yang dibawakan dalam minuman lazat dan berkhasiat. Cinch Shake Shaklee mengandungi 20 jenis vitamin dan mineral penting.



Untuk mempercepatkan proses pemecahan lemak degil wajib ambil LECITHIN setiap hari sebelum makan. Lecithin membantu mencegah daripada pemgumpulan lemak di dalam hati  dan menyingkirkan toksin daripada hati. Inilah pembakar lemak semulajadi dari sumber kacang soya!

Seterusnya tingkatkan metabolisme dengan pengambilan Asid Lemak Omega-3. Bila kadar metabolisme tinggi, akan jadi lebih cepat proses pembakaran lemak. OMEGA GUARD juga bantu meningkatkan sensitiviti insulin tubuh untuk mengawal simpanan lemak. Omwega Guard Shaklee membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 yang brgred farmaseutikal yang dihasilkan melalui proses penyulingan molekul 3 peringkat.



Lecithin dan Omega Guard dua-dua sama penting dalam proses pembakaran lemak. Cumanya Omega ada sifat anti radang manakala Lecithin tidak ada. Fat Burning Omega bertindak meningkat metabolisme dan mengawal selera makan. Fat Burning Lecithin bertindak memecahkan lemak kepada molekul kecil dan bertukar menjadi tenaga.

Lancarkan pembuangan dengan Herblax Shaklee


Herblax Shaklee


Yang terakhir dalam proses menurunkan berat badan dalam Set Hello New You adalah dengan cara membersih, melancarkan pembuangan dan menyingkirkan toksin dalam badan dengan pemgambilan Daun Senna. Daun Senna ada kandungan laksatif semula jadi untuk meningkatkan kekerapan pergerakan usus. Dalam Shaklee, kita ada HERBLAX iaitu campuran proprietari daun senna.


Di akhir program Hello New You anda akan mendapatkan berat badan yang diidamkan, badan akan berasa lebih ringan, lebihi bertenaga dan pastinya lebih konfiden untuk berdepan dengan orang ramai!

Testimoni Set Hello New You


Set Hello New You

Ini adalah fullset Hello New You yang Shaklee lancarkan. Lengkap dengan nutrisi yang diperlukan oleh badan untuk membantu proses menurunkan berat badan yang sihat.

Hello New You, Set Kurus Shaklee


Nak dapatkan full consultation boleh tersus whatsapp Ira😄



#shakleejohorbahru #blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023

Comments

Popular Posts