INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA 2023

Dalam kesibukan orang mencari peluang pekerjaan atau peluang buat duit tambahan, Shaklee menyediakan peluang tersebut untuk rakyat Malaysia. Ira yakin ramai yang sudah tahu tentang beberapa insentif  yang Shaklee tawarkan kepada para pengedarnya yang aktif dan komited dalam bisnes ini.

Tetapi Ira nak share kan secara ringkas apa antara insentif Shaklee tawarkan kepada semua pengedarnya :


CASH BONUS

Setiap belian produk kita pada bulan terebut jika melebihi 150uv point, kita akan layak menerima insentif Cash Bonus dari Shaklee. Cash ini akan dimasukkan terus ke dalam akaun bank kita pada 14hb bulan seterusnya. Contohnya, belian pada bulan ini, akan dapat cashback pada 14hb bulan depan. Senang cerita macam bulan ni kita kerja, bulan depan kita dapat gajišŸ¤­ Paling best kalau 14hb tu jatuh pada hujung minggu atau public holiday, kita akan dapat bonus sehari awal. 

Alhamdulillah, hampir 6 tahun Ira layak terima bonus dari Shaklee. Dan paling best Shaklee tak pernah lambat bayar bonus kepada pengedarnya. Setiap bulan on time!

Contoh jenis jenis Bonus yang ada dalam Shaklee


Jumlah Cash Bonus pulak tidak terhad. Selagi mana kita banyak buat belian pada bulan tersebut, semakin banyak uv point terkumpul, semakin besarlah cash bonus kita. Dalam Cash Bonus ini pula ada lagi bonus-bonus lain seperti Personal Bonus, Net Personal Bonus, Leadership Bonus, Incentive Bonus untuk pangkat Coordinator, Key Coordinator dan Master Coordinator. Macam bila kita bekerja, makin tinggi pangkat, makin besarlah peluang untuk kita dapat income yang lebih besar. Cumanya di Shaklee, tidak kira sama ada kita baru daftar atau sudah lama, kita semua berpeluang untuk mendapat bonus yang sama. Dan semua orang boleh naik pangkat ke Master Coordinator.



CAR BONUS

Dalam Shaklee juga kita ada Car Bonus Incentive yang mana kita tidak diberi sebiji kereta. Sebaliknya diberi dalam bentuk CASH yang tiada limit! Jadi andai kata Car Bonus kita lebih besar daripada nilai kereta yang kita bayar pun tak menjadi masalah.Duit tu kita boleh guna untuk perkara lain misalnya bayar rumah ke, simpanan atau lain-lain.

Syarat kelayakan untuk Car Bonus Shaklee


Minima Car Bonus yang kita boleh dapat RM550 sebulan. Dan paling banyak? Unlimited! Macam mana nak dapat Car Bonus?

  • Menjadi Pemimpin Perniagaan (pangkaat Supervisor dan ke atas dan anda akan layak untuk menyertai Program Subsidi Kereta (Car Bonus).
  • Peserta program perlu memenuhi Pra-Syarat keprluan Volume Unit yang kemudiannya melayakkan untuk menerima bonus tunai.
  • Mempunyai minimum jumlah 30,000 GUV yang terkumpul dalam tempoh 3 atau 4 bulan bertutut-turut.





CONVENTIONAL TRIP

Kalau anda memang seorang kaki travel, Shaklee adalah salah satu company yang tepat untuk anda pilih. Setiap tahun Shaklee menawarkan percutian International dan Regional sebagai tanda penghargaan kepada pengedarnya yang layak.

Bermula dari tiket flight, hotel mewah, makanan setiap hari sampailah allowance belanja, semua Shaklee ditaja Shaklee. Tentatif kat sana pun full day Shaklee susun. Anda takkan sempat untuk bosan! Semua Shaklee dah arrange kan. Kita tinggal enjoy saja.

Allowance diberi oleh Shaklee


Setiap kali masuk cycle baru, tugas kita hanya perlu mengumpul conference point untuk melayakkan diri mengikuti percutian mewah dari Shaklee. Ada lebih point boleh siap boleh bawak pasangan, anak, ibu ayah dan adik beradik. 

Oh ya! Bagi pengedar Shaklee muslim, ada pilihan untuk anda sama ada ingin pergi trip International atau Umrah. Bestkan?


Umrah VVIP bersama Shaklee



EXTRA BONUS RM600 UNTUK KENAIKAN PANGKAT! 

Bermula April 2023 sehingga Jun 2023, jika sesiapa join Shaklee dan berjaya rank up ke Supervisor atau Senior Supervisor dan kekal Effective selama dua bulan berturut-turut, anda akan layak untuk dapat extra cash RM600!!







Siapa nak bagi kan? Dah la minima Cash Bonus RM1500 dalam genggaman bila dah rank up, ditambah lagi dengan duit extra RM600. Memang berbaloi join Shaklee ni. Modal daftar rendah tapi bonus berganda.

Siapa yang layak untuk Insentif Shaklee Malaysia ni?

Semua yang berdaftar dengan Shaklee layak untuk rebut peluang keemasan ni walaupun anda baru saha berdaftar hari ni. Kalau anda belum lagi berdaftar boleh pilih untuk daftar sama ada membayar yuran seumur hidup sebanyak Rm35. Murah kan? Tapi kalau nak lagi jimat, boleh mendaftar dengan keahlian percuma. Caranya membuat pembelian produk 100uv poin ke atas  dah layak untuk daftar ahli secara percuma. 

Berminat nak daftar Shaklee dan nak Ira bantu anda jana income dengan Shaklee? Boleh whatsapp Ira untuk pendafaran percuma sekarang.


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleejohorbahru


Comments

Popular Posts