TESTIMONI SHAKLEE SAYA


Assalamualaikum.

Hari ni Ira nak share kan salah satu testimoni Ira bersama Shaklee. Kalau nak diikutkan terlalu banyak testimoni yang Ira dapat sepanjang consume Shaklee since 2017. Tapi Ira nak sharekan testimoni Shaklee paling best. Eh, tapi rasanya semua best-best. Hehehe



BERPANTANG TENTANG DENGAN  VIVIX SHAKLEE!

Alhamdulillah 23 Julai 2022, tarikh yang paling bermakna pada Ira. Pada tarikh inilah untuk pertama kalinya Ira menjadi seorang ibu kepada seorang puteri yang comel. Alhamdulillah! Tak terbayang perasaan masa tu. Proses sepanjang bersalinkan anak pun terlalu mudah. Allah hadirkan doktor dan nurse yang baik-baik. 

Ira ingat lagi masa dalam perjalanan dari lobour room ke wad biasa, nurse ada bagitahu luka jahit Ira sangat banyak dan kena jaga luka tu elok-elok sebab kulit Ira sangat lembut. Walaupun bersalin normal tapi Ira terangkat punggung dan terpaksa digunting untuk bagi laluan kepada bayi untuk keluar. Bila teringat balik rasa sakit kena gunting dan jahit tu, taubat tak mahu bersalin lagi. Hihihi.

Hari kedua di hospital, Ira dah dibenarkan balik. Syukur keadaan ibu dan anak kedua-duanya sihat. Maka bermulah sesi berpantang Ira. Memandangkan Ira bersalin awal 2 minggu dari due date, jadi Ira tak sempat nak prepare Vivix Shaklee. Suami pun tak sempat nak ke branch sebab busy teman Ira di hospital. Lagi pula waktu Ira bersalin, branch di JB tutup. Hari ketiga selepas melahirkan, barulah Ira dapat merasa Vivix Shaklee. MasyaAllah rasa segar sangat bila dapat consume Vivix ni. Bayangkan dari hari pertama bersalin sampilah hari ketiga baru dapat merasa Vivix, memang beza betul rasanya. Kalau tak badan betul-betul melepet. Tak bertenaga dan rasa nak tidur sahaja!

Berbeza bila dah consume Vivix. Lebih bertenaga. Malam-malam pun tak stress nak berjaga bagi baby susu. Hari ketiga nurse di Klinik Kesihatan datang ke rumah untuk check ibu dan bayi. Nurse terkejut bila tengok luka jahitan Ira sangat banyak. Risau ye bila ingat pasal luka jahitan tu. Sebab Ira kena ulang alik ke Klinik Kesihatan untuk check bacaan kuning anak. 

Kalau tak minum Vivix, memang letih la sepanjang hari ditambah dengan luka jahitan yang banyak. Jadi setiap hari Ira akan ambil 1 sudu Vivix. Nak cepat sihat! 

Alhamdulillah! Asbab consume Vivix tak sampai 2 minggu luka dah okey semua dan yang penting rahim dah kecut. Syukur Ya Allah. Ira lebih bertenaga nak uruskan baby. Alhamdulillah Allah izinkan asbab consume Vivix.

Nak tahu tak dalam Vivix ada kandungan Polifenol iaitu gabungan antara Muscadine Grape, European Elderberry, Jappanese Kontweed dan Purple Carrot yang mana kesemua sayura dan tumbuhan berwarna purple ini kaya dengan antioksida. 



Kenapa ibu berpantang perlu ambil Vivix? 

  1. Percepat penyembuhan luka
  2. Luka jahitan cepat kering
  3. Susu badan melimpah
  4. Tiada sembelit
  5. Wajah lebih berseri dan tidak pucat
  6. Boleh duduk tanpa rasa sakit
  7. Melancarkan darah nifas
  8. Badan lebih bertenaga
Antara testimoni berpantang dengan Vivix


Pesanan Ira untuk ibu yang bakal bersalin nanti, yang ingin berpantang dengan tenang lebih baik hadiahkan diri dengan sebotol Vivix. Atau para suami jika inginkan yang terbaik untuk isteri bolehlah hadiahkan Vivix untuk mereka. Percayalah cakap Ira, bila dah consume Vivix ni anda akan rasa sendiri kehebatan dia. Lagi waktu berpantang nanti. In sha Allah, anda akan berpantang dengan tenang. 

Kalau nak cuba Vivix bulan ini ada promo. Tapi berita baik lagi jika anda pengguna kredit kad Mybank, anda boleh beli Vivix secara ansuran dengan zero interest 🤗
Inilah masa yang sesuai untuk anda cuba sendiri Vivix Shaklee. 



Comments

Popular Posts