DAPAT MAKAN VITAMIN PERCUMA DENGAN CASH REBATE SHAKLEE

Assalamualaikum!

Nampak perkataan percuma, siapa je yang tak suka kan? Kalau jalan-jalan dekat shopping mall then ternampak perkataan "FREE" atau "PERCUMA" mesti Ira nak tahu. Nak tengok apa yang kedai tu tawarkan walaupun tak membeli. Hahaha



Di Shaklee, semua ahli yang berdaftar juga layak untuk dapat cash rebate dari belian bulanan. CASH ya bukan voucher. Walaupun beli untuk makan sendiri tetap akan dapat cash rebate. Cash tu pula akan masuk dalam akaun bank kita sendiri setiap 14hb.

Credit ke dalam akaun bank ahli setiap 14hb

Menarik kan?

Jom Ira share macam mana cara nak makan vitamin percuma dengan cash rebate Shaklee.

Borang daftar ahli Shaklee

Pertama sekali anda mestilah berdaftar sebagai ahli Shaklee yang sah. Ada nombor atau ID keahlian sendiri. Belum ada nombor ID? Klik SINI untuk daftar.

Anda hanya perlu isi maklumat ringkas di ruangan ini. Kemudian, klik JOIN NOW. Kemudian anda akan terima mesej dari Shaklee untuk nombor ID keahlian anda. Anda boleh terus login dengan masukkan NOMBOR ID dan PASSWORD anda di laman web Shaklee dan klik untuk buat belian. Sangat mudah!

Cara buat belian pun sangat mudah. Pergi ke SHOP dan pilihlah produk mana yang anda berkenan. Setiap bulan ada promotion menarik dari Shaklee.

Sebelum nak buat pembayaran anda perlu isi maklumat diri, isi sahaja kesemuanya termasuk nombor akuan bank. Dengan nombor akuan Shaklee akan masukkan cash rebate anda nanti. 




Selesai isi, anda akan dibawa kepada maklumat pembayaran. Boleh bayar menggunakan fpx onlie banking ataupun dengan cara Card Debit/Credit. Seterusnya akan keluar resit belian anda. Tinggal tunggu consigment note keluar di bahagian Order History.

Anda boleh update tracking nombor
dalam website Shaklee


Untuk makluman anda, setiap produk Shaklee ada UV point nya tersendiri. Untuk melayakkan anda mendapat cash rebate dari Shaklee anda perlu buat belian lebih dari 150uv dalam bulan yang sama. Cara nak tengok uv point terkini selepas buat belian boleh pergi ke Business > Geneology.

Ini bermakna semakin banyak kita buat belian pada bulan tersebut, semakin besarlah cash amount yang anda akan dapat nanti. Dan dengan cash rebate yang anda dapat boleh la anda beli vitamin yang lain pula. Ada banyak produk Shaklee yang boleh anda cuba untuk nikmati manfaat kesihatan pada badan anda.


Senarai harga produk Shaklee



Exclusive untuk ahli yang berdaftar sebagai ahli Shaklee, pembelian untuk pertama kali anda boleh terus layak beli dengan harga ahli (DN). Jika belum ahli, anda perlu bayar pada harga (RP). Jadi nak jimat kena daftar sekarang!

Branch Shaklee di seluruh Malaysia

Selain buat pembelian di web Shaklee, anda boleh juga buat belian di HQ Official Shaklee yang ada 7 kawasan di seluruh Malaysia. Jadi, kalau anda tinggal berdekatan di kawasan branch boleh terus walk in. Pastikan pergi ke branch yang sah. Bila sampai di branch, anda hanya perlu beri nombor ID ahli Shaklee. Tanpa nombor ID anda tidak boleh membuat pembelian.

Boleh whatsapp Ira juga untuk pendaftaran. Tak sampai seminit anda akan dapat mesej nombor ID keahlian Shaklee. 

Jom jadi ahli Shaklee sekarang!



#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023 #pengedarshakleejohorbahru



Comments

Popular Posts